fredag 23 juli 2010

Halva semestern.....

har snart skuttat förbi och jag har då njutit av varenda dag som varit hittills :-D Har väl blivit en och annan öl och även vin som man har njutit av i det fina vädret..Kan inte klaga på vädret iaf.. Hur varmt och gött som helst och jag har även hunnit få lite färg på kroppen!!!

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg,men när solen skiner så prioriterar man inte bloggskrivandet..

I onsdags var jag, Annika och Micke till Waldemarsudde på picknick.. Vi hade god mat + vin och öl med oss och låg där på våra filtar och pratade skit och kollade på alla båtar som åkte förbi.. Det fläktade skönt och mycket färg fick man :-D
När alkoholen började sina,åkte vi in till stan igen och gick till bolaget och köpte lite mer. Vi stack till Rålisparken och fortsatte där medan vi kollade på allt folk som gick förbi.. Vi hade en underbar dag och kväll.. Det var bara en person som saknades, men han dyker upp på söndag kväll(får vi hoppas) och det ska bli så skoj :-D

-----------------------------------------------

Idag har jag suttit i telefon pga strul med förnyandet av mitt virusprogram.. Verkar då som det löst sig nu, men det tar upp till ett dygn innan den har uppdaterat sig. Gör den inte det så får jag lov att ringa dom imorgon igen.. Hatar datorer när det bara ska krångla :(

Har ont i nacke och skalle idag så det blir en lugn dag i soffan med nån film.. Solen verkar ändå inte vilja titta fram så mycket idag..

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: