söndag 22 augusti 2010

Lite bilder från cruisingen igår :-D


Ja jag hamnade som sagt på cruisingen igår och jag fick med mej oväntat sällskap. Det oväntade sällskapet heter Sofie och hennes största intresse e knappast hästkrafter under huven utan hästkrafter som tillhör hästar.. Höll på att ramla ur soffan när hon sa att hon kunde hänga med, men roligt det hade vi :-D Hon intresserade sig mer för de nyare bilarna som beblandade sig med raggarbilarna och jag sa att åt henne att det e ju dom gamla fina bilarna hon ska spana in ;) Hon missuppfattade det hela en aning :-P

Vi träffade på en del roligt folk och även en jättegullig vovve som tydligen fastnade för mej.. Ägaren sa att jag skulle känna mej hedrad för Astrid (
tror det va så vovven hette) brukar inte visa sånt intresse för någon i vanliga fall. Jag ska ta och fråga Sara som jag hyr lägenheten av, om det e ok att jag e hundvakt åt Astrid nån gång då och då, så jag får min hundabstinens botad. Fick ägarens visitkort så vi kan hålla kontakten. Nu e det bara att hålla tummarna att det e ok för Sara.. Behöver verkligen få ha en hund i närheten av mej då och då..

Nu kommer det lite bilder..Några tog sig ett dopp under cruisingen..
Mycket bilar och folk var det...
En liten miniraggare på cabställningen.. Det ska börjas i tid ;)
Den här bilen var fullastad med folk, men det blev inte så långvarigt för några meter framöver stod polisen och tvingade bort en hel hög från bilen..



Känner mej lite trött och irriterad idag.. Blev väckt långt innan jag hade tänkt vakna pga att Annika satt och rökte och pratade i telefon precis utanför mitt fönster :(
Fan e det helg så ska man väl kunna få sova så länge man vill eller??

Jaja det e väl som det e.. Just nu skulle jag behöva en mysig dag med M, men det går ju inte eftersom han har sin dotter.. Saknar honom.. Nog för att vi både smsar och pratar när vi inte träffas så saknar man ändå närheten..

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: