lördag 24 september 2011

Fredag :)

Ja då var det fredag igen och det var riktigt skönt att komma hem och landa i soffan efter en veckas jobb med dom små liven på min avdelning..Kan lova att det e fullt ös på ungarna och några e riktigt trotsiga så man vet att man lever på dagarna ;)

Såg att Nynäshamn har varit inne och läst bloggen.. Lär väl va exet som e nyfiken vad jag pysslar med.. Jag mår då skitbra så nu vet du det Robban!!!

Vid 19tiden ringde jag till Mora, närmare bestämt till min brorson Elias som fyllde 4 år.. Han e i en period där han inte gillar att prata i telefon, men nu har jag då grattat honom och presenten kommer inom de närmaste dagarna.. Leveransen för det jag beställt blev försenat :( Ska även ta och köpa en present till min goa brorsdotter Saga som fyller 1 år nu den 25/9 :-D Får ta och skicka presenterna så fort Elias present har landat hos mej!!

Sista helgen i oktober ska jag till Dalarna för att rocka till min kompis John Whiteleathers musik i Leksand på fredagen och på söndagen blir det fortsättning på min sleeve.. Insidan av armen..ojojoj vad det kommer att kännas :-P
Längtar verkligen till den helgen.. Ska bli så skoj att få träffa John igen.. Var några år sen vi sågs nu för han e mer i Usa än i Sverige + att han e i Falun när han här i Sverige så där e anledningen till att vi inte har träffats..

Nästa fredag blir det after work tillsammans med några från mitt nya jobb :-D Det ser vi fram emot :) Vi har pratat om att kanske göra så varje lönehelg :-P
Känns så bra att jobba på nya jobbet.. Trivs jättebra :-D Gjorde ett bra val att byta jobb. Inga bittra energitjuvar, så långt ögat kan nå och man e glad varje dag på jobbet!! Lillemor sa att det strålar om mej nu för tiden.. Tacka fan för det när man har fått det så jävla bra :-D

Nej nu blir det faktiskt sängen..

Baj baj

Inga kommentarer: