tisdag 21 februari 2012

Sambo :)

Nu har jag blivit sambo :) Daniel och hans kläder har flyttat in och snart gör resten av hans saker det oxå :-D Nu hoppas jag att den lilla soffan försvinner från lägenheten den här veckan, så vi kan ställa en gästsäng där istället. Har köpt en sängkappa och en pläd till sängen och det blev i färgen lila... Blir nog jävligt snyggt det där tror jag.. Vi ska måla ett sängbord som Daniel har i vitt så vi kan ha en lampa där. Den som sover där ska ju kunna läsa lite innan han/hon somnar. Så fort sängen e på plats, finns det ju plats för 3 personer som kan övernatta sen.

Så håll tummarna på att den där soffan blir hämtad innan fredag så vi kan få dit sängen istället. Inte snyggt att ha den där soffan stående där heller :(

Nu ska jag krypa under täcket och kolla på tv med min sambo innan det e dax att sova..

Gonatt på er!!

Inga kommentarer: