tisdag 23 april 2013

Ojojoj vad lite jag har skrivit :(

Nu har jag ballat ur totalt med skrivandet verkar det som :( Ska försöka bättra mej.. LOVAR!!!

Vi ska flytta framöver.. Fick reda på att han vi hyr av i andra hand inte fick hyra ut längre än ett halvår.. Det fick jag reda på när jag ringde värden för att fråga om de hade någon större lägenhet ledig.. ( Vi börjar få cellskräck i den här lägenheten) Höll på att få hjärtinfarkt när värden sa så :( Fast det löste sig.. Vi får en fyra istället och höjer hyran med 600 spänn bara.. Svärmor tipsade om en annan fyra, men vi tycker den e för dyr.. Vi har ju inte jobb bägge två för närvarande och man ska ju kunna leva lite också.. Inte bara betala hyra och sen inte kunna göra något skoj..

I slutet av juni blir flytten.. Väntar på att få hem kontraktet i postlådan så man kan underteckna och se glad ut :-D Första förstahandskontraktet sen jag flyttade från Falun :-D Iofs i Södertälje, men vi kan bo här i några år och se till att få bättre kötid på Stockholmsbostäder. Då har vi större chans att få en bra lägenhet i Sthlm i ett bra område :-D

Nu kan vi iaf göra som vi vill men tavlor och tapeter och få lägenheten precis som vi vill... Vi har även bättre plats för släkt/ kompisar som hälsar på från Mora..

Nu orkar jag inte skriva mer.. Hemma med halsfluss :(

Baj baj

Inga kommentarer: