söndag 22 september 2013

Vad vi längtar :)

Jaha nu e jag här igen efter en liten paus som det ser ut :-P

Vad har jag att berätta då? Jo att vi ska få utökning i familjen.. Inget barn än, men en bebis på fyra ben som heter Kimmy :-D Den 28 september åker vi till Trollhättan och hämtar honom :D Vi längtar som fan efter honom.. Han är en blandning mellan Amstaff och Jack russel.. Ja ni läste rätt.. Lite komisk blandning men han e en toppenkille som kommer få ett bra hem hos oss.. Stackarn fick inte nån bra början i sitt liv, men nu kommer hans liv förändras till det bättre :-D

Här e vår bebis :-D Sötnosen himself :-D

 
I helgen har vi firat min älsklings födelsedag i efterskott :) Hans mormor, morsa och syrror kom och vi käkade tårta och pratade en massa strunt som vanligt :-D
 
Helgen efter att vi har hämtat vår bebis så ska vi fira min födelsedag lite i förskott för då kommer mina föräldrar hit och hälsar på i vår nya lägenhet :)
 
Nu ska jag och älsklingen slänga in oss i duschen och sen blir det att fortsätta vårt Greys anatomy maraton tills det e dags att sova.. Jobbet kallar imorgon efter två veckors sjukskrivning pga elakt virus i kroppen!!
 
Baj baj

Inga kommentarer: