fredag 3 januari 2014

Helt slut...

 
Som jag misstänkte så behövdes jag inte alls på jobbet idag. .Bara 3 barn efter fyra så jag hade kunnat ha semester idag och umgåtts med Petra och älsklingen.. Jaja det e som det e men jag kommer inte hjälpa vissa på jobbet med byte av tider nå mer.Dom får klara sig utan minhjälp :-D

Har ätit älsklingens goa kebabrulle nu och tittat på inredningsprogram med Simon och Thomas..Älskar inredningsprogram :-D
Vi myser i soffan och tar ett glas vin och tycker att det e väldans tomt efter Petra som har åkt till Svärdsjö nu. Nu har Kimmybusen tid för sin husse och matte igen :-P Under tiden som hon har varit här så e det bara Petra som har gällt för honom..

Nu ska jag ägna mig åt älsklingen här..
Ännu ett kort på vår lilla prins innan jag avslutar för denna gång :)
 

Inga kommentarer: