måndag 14 mars 2011

Debaser

Fick ett infall igår att jag skulle kolla vilka band som spelar på Debaser framöver och jag hittade 3 datum som e intressanta för mej :-D

Den första e 30/3 då Dynazty och Sparzanza spelar.
31/3 då Michael Monroe spelar och 21/4 då Treat spelar.

Hade varit riktigt skoj att se dom live :-D

Ska snart iväg till en öron, näsa, hals läkare på Handens närsjukhus för att se till att jag får en operationstid för mina halsmandlar.. Vill verkligen att dom ska bort nu även fast jag e nervös över att bli opererad. Vill slippa bli sjuk stup i kvarten nu när jag äntligen har kommit igång med träningen ordentligt! Det ger ju resultat oxå och då e det extraskoj att träna :-D
-6.5 cm har försvunnit från midjan nu och mer ska det bli innan jag e helt nöjd :-P TRÄNA, TRÄNA, TRÄNA e det enda som gäller !!!!!

Inga kommentarer: