lördag 5 mars 2011

Midjan minskar :-D

I onsdags fick jag för mej att mäta min midja och ta mej fan så hade det försvunnit 4.5 cm från den :-D Mätte den för några veckor sen då jag hade halsfluss.. Snacka om att man blev inspirerad att fortsätta minska midjemåttet.. Brukar ju gå på body pump på onsdagar och hädanefter blir det ett Zumbapass direkt efter pumpen för min del.. Har börjat köra zumba här hemma oxå. Ska försöka göra det varje dag då jag inte e på gymmet.. 20 minuter e ju ingenting eftersom det e så roligt och t om jag kan med rörelserna (dom flesta iaf) trots min dåliga koordinationsförmåga :-P

Kocken på jobbet tipsade mej om ett band som heter Babylon bombs och jag gillade verkligen dom.. Här får ni höra killarna :-D



Nu blir det nog någon film för min del.. Har en del i min dator som jag inte hunnit se än..

Inga kommentarer: