tisdag 16 augusti 2011

Nya jobbet :-D

Idag var det första dagen på mitt nya jobb.Var inte ett dugg nervös faktiskt.. Sov som en stock natten till idag och när jag väl kom till jobbet kände jag mej som en i gänget direkt :-D




Jättetrevliga jobbarkompisar och jag vet att jag kommer trivas hur bra som helst. Lärde mej barnens namn under dagen och dom e ju hur goa som helst.. Finns en tjej som bara pratar spanska än så länge så det blir att jobba mycket med språket med henne. Det finns även några föräldrar som inte kan prata svenska så bra, men det kommer nog gå bra ändå.




Nu e jag helt slut efter alla intryck.. Ska lägga mej i soffan och kolla på nån film innan det e dax att däcka i sängen..




Måste bara säga att jag kommer sakna mina gamla barn en hel del.. Det var riktigt jobbigt att säga hejdå till alla igår...




Baj baj

Inga kommentarer: