torsdag 4 augusti 2011

Hemma i Sthlm igen :-D

Det har jag iofs varit sen i fredags, men det har tydligen inte blivit av att skriva nåt.. Har legat på latsidan när det gäller bloggen tydligen :-P

I torsdags åkte jag till Falun och träffade Malin och lilla Alfred :)) Var ett bra tag sen jag träffade dom.. Det var meningen att dom skulle ha kommit till Mora och träffat mej dagen efter jag och Yvonne hade druckit öl, men då hade Alfred haft feber på natten.. Sen kom jag på den briljanta idén att jag kunde ju komma till Falun och övernatta där en natt så vi kunde träffas då istället.
Då kunde jag även göra två flugor på smällen genom att även träffa Anna som ska påbörja första halvan av min blivande helsleeve inom kort..


Hade mailat en sida med bilder på en Impala -59 cab som ska finnas med på armen, så hon hade lite olika vinklar på bilen att välja mellan. Resten får hon rita upp själv så det blir lite som en överraskning för mej :-D

Spännande ska det bli, men litar helt och fullt på henne.. Old school stil i färg kommer det bli. Den 3:e september kommer jag sitta i timtal och se hur Anna trollar fram en snygg arm åt mej :-P

Nu ska jag försöka göra mej i ordning och åka till Haninge och se om jag kan få mitt hår fixat. Behöver klippa toppar och luggen + tunna ur mitt eländes tjocka hår.. Många e avundsjuka på mitt hår, men jag tycker det e riktigt jobbigt att ha så tjockt hår. Nu när jag har längre hår så kommer lockarna oxå, men dom tämjer jag med en plattång iaf :-P


Baj baj

Inga kommentarer: