måndag 25 juli 2011

En vecka har gått..........................

och jag e fortfarande i Mora, men hade riktig lappasjuka i onsdags och ville åka hem.. Fast det kunde jag ju inte göra med tanke på att jag skulle vara gudmor på min brorsdotter Sagas dop i lördags...

Sen måste jag ju bara skriva hur jävla tragiskt det e när en idiot i Norge bestämmer sig för att kallblodigt mörda hur många människor som helst :´(

Hur e man funtad i skallen egentligen när man kan göra en sån sak???? Lider med alla släktingar till offren..

Ska skriva mer om min vecka i Mora, men e för trött idag. Var hemma hos Yvonne igår och vi drack några öl och pratade en massa gamla minnen :-D

Var riktigt skoj att umgås med henne igen!!! Det ska vi göra om fler gånger :-D

Idag har jag beställt en snygg tröja :) Klicka
här för att se den :-D

Skriver mer senare.. Måste vila lite innan jag drar iväg till Bettan och hälsar på!!

Baj baj

Inga kommentarer: