onsdag 13 juli 2011

Alice Cooper på Grönan = Toppenkväll :-D

Var ett tag sen jag skrev nu.. Den 4 juli stack jag direkt från jobbet och till Grönan där Alice Cooper skulle spela och det ångrar jag inte.. Vilket ös det va på den gamla gubben :)) Stod som vanligt långt fram.. Inte direkt vid staketet men inte långt ifrån.
Här kommer lite bilder från kvällen :)








Många bilder blev det, men verkar inte som jag kan lägga upp fler i det här inlägget.. Det strular :(

Sitter och väntar på att jag kan få sticka iväg på träning.. Ikväll blir det både body pump och spinning.. Får väl se hur det går.. Om jag tar mej hem efteråt ;)

Ha det gött för det har jag.. Har ju SEMESTER och efter semesterns slut jobbar jag bara en vecka på nuvarande jobbet innan jag går över till det nya :-D

BAJ BAJ!!!!!!

Inga kommentarer: