söndag 3 juli 2011

Städdag !!!

Har städat lägenheten idag och vikt tvätt som jag tvättade för nån vecka sen.. E inte vidare snabb att ta reda på tvätten efter den e klar i tvättstugan.. Den ligger i Ikeasäcken ett bra tag innan jag tar itu med den ;)
Jaja så kan det va ibland..

Man får iaf mycket gjort medan man lyssnar på Rockklassiker :-D Har även haft en dejt ikväll :-P Kollade på film.. Felon hette den.. Var faktiskt bra..

Imorgon blir det tvättstugan mellan 12-17 och sen blir det att kolla på dumburken... Hårdrock för hela slanten blir det när dom sänder live från Göteborg och The big 4.. Hade varit skoj att va där och se dom konserten live men jag får iaf se den ;)
Metallica, Megadeth och Anthrax e väl mest intressanta i mina ögon..

Nu ska jag hoppa ner i en renbäddad säng och sova.. Finns det nå härligare än det??

Gonatt!!!!


Inga kommentarer: