onsdag 29 juni 2011

Tjoho vad jag e glad :-D

För det första så fick jag tillbaka den borttappade påsen redan samma kväll som den försvann.. En busschaffis hade hittat den och eftersom jag sökte nytt jobb och hade varit på intervju nr 2 på en förskola så hade jag utdraget ur belastningsregistret i påsen. Där stod ju mitt namn och på det viset fick han tag på mej :-D Han sa att jag kunde gå upp till busshållplatsen inom några minuter så skulle jag få tillbaka den.. Gissa om jag var glad :-D

Nu till något ännu bättre :))) Jag har nämligen fått nytt jobb :-D
Ingen kunde bli gladare än jag och jag har fått höra mycket grattis på det nuvarande jobbet. Fast man får räkna bort två personer..Jag visste redan att jag inte skulle få nåt sånt av dom.. Så förvånad e jag inte.. Man kan inte förvänta sig att dom ska va glada för någon annans skull.. Det e bara gnäll och buttra miner för jämnan :( Slipper det snart iaf och e överlycklig över det .-D :-D :-D :-D

Ska jobba tillsammans med två som det verkar jättetrevliga tjejer och kommer kunna utvecklas hur mycket som helst där.. Kommer bli en rolig utmaning att jobba med småbarn.. Mina idéer mottogs av både chef och kollegor :-D

För att fira det nya jobbet åkte jag in till stan och träffade min gamla barndomskompis Petra och hennes barn + morsa.. Vi hade jättetrevligt.. Käkade på Bamboo city eller va det heter på Drottninggatan.. Tog även en öl till maten :-P

Nu ska jag snart sova men väntar på ett samtal först från en kompis som varit på en dejt.. Nyfiken som jag e så kan jag ju inte sova förrän jag fått höra hur det gick..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till jobbet!! Hoppas det blir finfint! Skit i de bittra gnällisarna. De får ha tråkigt i sitt eget liv :) Lycka till// U

Raggarullis sa...

Tack ska du ha :-D Japp det har du rätt i :)Nu ska jag gå vidare och utvecklas som jag känner att jag behöver.. Står och stampar på samma ställe där jag e nu.. Mm dom får ha sina tråkiga liv medans jag lever ett roligt liv med mycket ös i :-p