tisdag 7 juni 2011

Oväntat besök :-D

blev det igår och riktigt trevligt hade vi :-D
Verkar som vi ska träffas igen.. Får hoppas det, för vi hade riktigt roligt igår.. Länge sen jag skrattade så mycket.. Han e nog precis lika jävla galen som mej :-P
Fast jag har varit trött idag.. Han åkte väl runt tolv på natten och sen tog det ju en stund innan man kunde somna och eftersom det e tisdag så hade ju jag öppningen.. Det var bara att se glad ut när klockan ringde och åka till jobbet..


Förresten sprang jag genom vattenspridaren på jobbet idag.. Kunde inte motstå det i år heller och barnen jublade..haha.. Det förklarar väl att jag e ganska galen..??? ;)


Hoppas på att få besked från ett visst ställe snart.. Trodde jag skulle få det förra veckan, men det var ju iofs en kort vecka.. Dom hann väl inte antar jag.. Jaja det visar sig hur det blir..

Inga kommentarer: