tisdag 21 juni 2011

Funderar vart fan...

min påse med en massa papper som jag behöver har tagit vägen ??? Var på ett möte idag efter jobbet.. Kändes som ett väldigt lyckat sådant, men vågar inte hoppas nåt än..
Efteråt gick jag och kollade i affärer.. Hittade två linnen och en huvjacka för endast 249 spänn sammanlagt :-D
Ett klipp anser jag :-P
Sen tog jag tunnelbana och pendel hemåt, gick in på Konsum i centrum och tog sedan bussen hem. Efter nån timme kom jag på att jag hade en flaska Loka, i samma påse som jag tappat och det var då jag upptäckte att påsen var borta :((
Måste ringa SL imorgon och höra.. Måste ha tappat den på bussen för jag e bergsäker på att jag hade den med mej från tåget. Inne på Konsum e den inte, för jag har ringt dit och hört.. Det återstår bara bussen och hoppas verkligen att jag får tillbaka den. Kan inte tycka att någon annan har användning av just mina papper???? Så påsen borde hitta tillbaka då det står mitt namn på vissa papper..
Jaja det visar sig hur det blir..

Har ont i halsen idag så jag har fått lov att avboka träningen.. Gillas inte av mej :((( Skulle ha packat inför Moraresan idag oxå, men har fan inte orkat.. Får göra det imorgon när jag ändå inte kan träna :(

Nu ska jag sova.. Gonatt!!

Inga kommentarer: