måndag 6 juni 2011

Fan så smart man e.....

Igår letade jag som en jävla tok efter mitt Visakort och hittade det fan inte.. Tog alltså det säkra före det osäkra och ringde och spärrade kortet.. Vad fan tror ni hände idag?????
Jo fanskapet låg och flinade mot mej i soffan och jag får inte tag på nå pengar förrän om 3 arbetsdagar.. Det e då det nya kortet kommer dyka upp.
Banken hinner jag ju inte till för dom stänger innan jag hinner sluta på dagarna. Den enda dagen som det skulle kunna funka så ska jag på ett möte vid 15.30 och hinner därmed inte in på banken..Jaja pengarna e i säkert förvar från mej kan man säga :-P

Börjar sakta repa mej från baksmällan efter en rock n roll helg på Moonshine iaf.. Igår låg jag nog mest och sov.. Kvicknade till först på kvällskvisten och det slutade med att jag låg och såg Änglagård 3:e gången gillt.. Ganska bra film faktiskt.. Kom inte i säng förrän efter två på natten..

I morse före halv nio började grannen ovanför dammsuga och väckte mej :( Hur i helvete kan man börja dammsuga så tidigt?? Kan man inte tänka på sina grannar som kanske vill sova.. Idioter säger jag bara.. :((((

Nu ska jag ta mej ut i solen en vända..

Inga kommentarer: