måndag 20 juni 2011

Fick ett samtal idag..:-D

Som verkar väldigt lovande..Imorgon vid 15.30 ska jag träffa en person och förhoppningsvis går det som jag vill :-P Men vågar inte hoppas än..

Kollade på en dokumentär om Bon Jovi igår.. Snacka om minnen man har till deras låtar.. Tapetserade väggarna i mitt rum med Bon Jovi när jag var fjortis, till farsans stora förtret..Haha.. När han kom hem från jobbet var det Bon Jovi på hög volym varje dag.. Hur stod han ut egentligen??haha
Här e några av mina favoritlåtar med dom..


Snacka om att Jon bon jovi var riktigt läcker på den tiden :-P
Här kommer en video där Jon bon jovi´s blick is to die for i slutet av låten :-P




Den sista här e sååååååå jävla fin :))



Nä nu ska jag ta och krypa under täcket och vila ögonen på Kinnaman tills jag somnar :-P


Kommer nog sova gött inatt ;)

Baj Baj

Inga kommentarer: