torsdag 16 juni 2011

Länge sen..

jag skrev nu.. Har haft lite fullt upp på sista tiden..
Väntar fortfarande på besked. Hur länge ska man behöva vänta egentligen??????



Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag har blivit helt tokig i Rosé och fanta :-P Blev tipsad av en jobbarkompis.. Var lite skeptisk först, men nyfikenheten tog överhand och jag gick och köpte en flaska rosé och satan i gatan va gött det va :-D
Saint Tropez heter drinken :-P Har ni inte provat så gör det direkt :))

Har köpt hem lite Rosé ( eller rättare sagt 3 liter) nu så man kan ta sig nån drink i helgen ;)


Snart e det midsommar och det blir väl att jag dyker upp i Mora.. Har lovat Kicki att vi ska köra en repris från vår förra midsommar.. Det blev en så jävla rolig kväll, så vi får hoppas att det blir likadant i år. Håller även tummarna på att hon får tag i en chaffis, så vi kan ut på turné i hennes jänkare.. :-P
Midsommar ska firas i Dalarna och inte i Sthlm... :-P

Baj baj

Inga kommentarer: