söndag 14 oktober 2012

Bästa födelsedagen ever :-D

Jaha nu var det tydligen en hel vecka sen jag skrev här inne.. Har varit väldans trött efter jobbet så jag har inte orkat skriva nåt alls...

 


I tisdags fyllde jag år och min älskling gjorde den till den bästa ever :-D Kolla in vad jag fick av honom :-D
Det e smycken från Laila Bagges Rock by Sweden :-D
 Har alltid velat ha smycket från den och nu har jag äntligen det tack vare honom :-D
Vi käkade tacopaj och drack lite röd vin när jag kom hem från jobbet... Det var så mysigt så!!!

Igår var min svärmor och älsklingens mormor hit och käkade tårta och firade mej i efterskott.. Fick blommor och  det här oxå.. Världens skönaste raggsockor som kommer bli använda mycket..:-D Av älsklingens syrror fick jag handdukar med mitt och älsklingens namn på.. Jättefina och mjuka handdukar som redan hänger uppe :-D

Älsklingen for iväg på hockey när våra gäster stack och då trodde jag att jag skulle ligga och ta det lugnt i soffan, men det slutade med att en kompis som oxå bor i den här stan kom hit och drack röd vin med mej.. Det var jätteskoj att träffa Fia igen efter alla år som gått.. Många goa skratt blev det och vi hamnade ute på krogen en vända.. Älsklingen följde med oss ut :-D

Trodde att jag skulle va jättebakis idag, men jag har varit ovanligt pigg och vi tvättar för fullt.. Snart blir det lite mat och nyaste Johan Falk filmen :-D


Ha en jättemysigt söndag kväll nu !!!

Inga kommentarer: