lördag 27 oktober 2012

Inredning :)

Nu har det hänt lite i vår lägenhet och vi e jättenöjda :) Vi har målat om mina gamla sängbord och kolla in före, mellan och efter korten...

Dom ser ut som nyinköpta sängbord nu tack vare lite färg och nya handtag som vi köpte när mina päron var på besök!!

Vårt vardagsrum ser ut så här nu efter att ha köpt nya soffor pga att skinnsoffan var trasig och jävlig..
Känns riktigt skönt att ha lite nytt...:-D

Det har även blivit nytt i köket, med ett köksbord+ stolar som e precis lagomt för vårt lilla kök..

Så nu känns köket lite större när vårt stora köksbord e borta :)

Det bästa av allt e den nya teven som e toppen :-D
Att se filmer nu för tiden e en härlig känsla kan jag lova er :-D

Nu ska jag ta och sova lite.. E så satans förkyld och jag orkar inte mycket på dagarna :( Älsklingen drar iväg på hockey och jag ska ligga och kolla på en film som jag laddat ner åt mej.. En film som jag inte tror e nåt för honom så jag får passa på när han e på hockey eller ute på annat..

Ha det bäst!!!

Inga kommentarer: