söndag 13 februari 2011

ÄNTLIGEN :-D

Ikväll kommer älsklingen hem och jag ska åka hem till honom.. Ska bli härligt att slippa sova själv :-D Myspys!!!!!!!
Sängen har känts som ett stort hav när jag har varit ensam i helgen :(
Blev väckt vid 10.30 idag av farsan.. Hade säkert kunnat sova längre om han inte hade ringt.. Har inte gjort så mycket än idag, mer än käkat frukost och dammsugit hela lägenheten.. Blir en slapp dag idag känner jag..

Igår kollade jag på 2 filmer.. Den ena var mycket bättre än den andra :-D
Den första jag såg var The American som var väldigt seg och handlingen
utspelade sig i Dalarna i början av filmen och sen utspelade sig
resten av filmen i Italien.. Den handlade om en yrkesmördare. Den hade inte det slutet jag ville ha och
blev väldigt besviken över det.











Den andra filmen var Grown ups som var riktigt rolig, men det e ju inte så konstigt med tanke på att Adam Sandler och en massa andra roliga skådespelare var med i filmen.. Den handlade om ett gäng killar vars gamla baskettränare dör och de samlas för att gå på tränarens begravning. Efter begravningen åker dom till ett hus som de har hyrt och tillbringar några dagar tillsammans med mycket tokiga händelser.. Fick många härliga skratt under filmen som verkligen kan rekommenderas att se.. Ni kommer inte att ångra er :))))))
















Nu ska jag ligga och kolla på lite tv och ta det lugnt innan det e dax att sticka till Nynäs med tåget!!

2 kommentarer:

Inger sa...

Jämtland my dear Ullis, Jämtland!!!

Början av The American är inte inspelad i Dalarna utan i det underbara lanskapet lite längre upp :)

Raggarullis sa...

Jaha men det stod då Dalarna i filmen....