torsdag 10 februari 2011

Börjar bli.....

piggare nu faktiskt och det känns jävligt bra.. Hade verkligen glömt bort hur jävligt det e att ha halsfluss.. Hade det jämt och ständigt som fjortis.. Hur stod jag ut då kan man ju fundera på??När jag hade halsfluss som mest, sa en läkare att han skulle ta mina halsmandlar om jag kom tillbaka inom kort igen.. Han måste ha skrämt mej rejält för det e ju först nu som jag fick eländet igen :(

Nu har jag då bestämt mej för att dom ska ryka och det gjorde jag ju faktiskt innan jag råkade ut för det igen.. Ännu mer bestämd e jag nu.. Vill verkligen göra allt för att slippa bli sjuk stup i kvarten.. Det e verkligen inte roligt.. Jag vill ju få en normal lön nån gång utan några sjukavdrag.. Så jag kan hitta på nå riktigt skoj med älsklingen.. Kanske ta och sticka iväg en långweekend och bo på hotell och bara mysa.. Hade varit något att se fram emot det :-D

Nu e min älskling på rally i Värmland och jävlar va tomt det e här hemma.. Har ju blivit så van vid att ha honom i närheten hela tiden och helt plötsligt får jag lov att sova själv i flera nätter.. Ingen älskling i närheten som gör allt för att skrämma mej så jag hoppar högt..;) Får väl försöka överleva de här dygnen utan honom,men längtar som fan efter söndag då jag får träffa honom igen.

Nu ska jag nog ta och kolla på nån film, men först ska jag tipsa om Nikki Sixx radioprogram..http://www.sixxsense.com/main.html
Nikki intervjuar en massa kända personer som t ex Tommy Lee, Mick Mars, Vince Neil, Kat Von D osv.. Kolla in sidan..

Upptäckte även en bok som nu finns på min måste ha lista och det eHar ju allt annat i bokväg som har med Nikki Sixx att göra, så då måste ju denna komma in i min samling oxå ju :-D
En bok som jag e på väg att läsa ut e denna:Riktigt intressant läsning faktiskt.. Hon berättar om människor som hon har tatuerat och deras historier bakom tatueringen.. Hon skriver en hel del om sig själv och sina egna tankar om ditt och datt.. Har även hennes första bok oxå..

Ha det bäst!!

Inga kommentarer: