lördag 12 februari 2011

Fördriva tiden...

I väntan på att älsklingen ska komma hem så kollade jag på 3 filmer igår.. Det blev med andra ord ett litet filmmaraton.. Var inloggad på Fejan samtidigt och helt plötsligt dök min älskling upp där på chatten. Vi pratade en liten vända i väntan på att han och gänget skulle ut och äta.. :-D Fan va dagarna har gått sakta sen han åkte till Värmland :( Dagarna som i vanliga fall flyger fram har segat sig fram så det är olidligt :(
Imorgon kväll kommer han då hem igen och då sticker jag hem till honom :-D

Den första filmen jag såg igår var Eat pray love som var lite seg
men det gick att se den.. Ganska kul att se Tuva Novotny spela
mot Julia Roberts..


















Den andra filmen jag såg var Due date som var riktigt rolig.. Snacka om road trip som
Robert Downey jr får uppleva innan han kommer hem till sin fru som
vilken dag som helst ska föda deras barn.. :)













Den 3:e filmen var då helt värdelös och sjuk.. Blev riktigt besviken för jag trodde faktiskt att den skulle vara bra.. Filmen heter Psalm 21.. Dum som man e vill man ju se hur eländet slutar så jag pinade mej genom hela jävla filmen.. Skriver om den här nu för att bespara er det ödet :-P


Tro vilken film jag ska se idag då?? Har ju ett antal i datorn som jag ska kolla igenom..

Inga kommentarer: