onsdag 19 februari 2014

Beslut...

Tog ett beslut idag som känns jättebra.. Ska söka fler jobb än bara som förskollärare.. Finns inte så många såna ute här i Södertälje just nu..Därför ska jag se vad man kan hitta för jobb tills det lossnar inom förskolan. E så förbannat trött på pendla 3 timmar varje dag. Har fan inget liv och känner mej skittråkig när jag äntligen e hemma för jag e så dödstrött..Jätterolig sambo man e .... NOT :-(

Nä nu ska jag prioritera mej och mina behov av att få mer livskvalitet.. Där med basta :-D

Nu blir det sängen och sova för att orka ta sig den långa vägen till jobbet imorgon :-(

En av alla teckningar jag får göra på jobbet åt ungarna.
Man börjar bli en hejare på att rita :-D


Kimmy i fina Mora IK tröjan som han passade på att sätta på sig när husse ( som hejar på SSK ) var på hockey :-P

Gonatt på er :-)

Inga kommentarer: