lördag 22 februari 2014

Härligt med helg :-D

Ja jag älskar fredagar då jag får åka hem från jobbet och bara ha det mysigt med älsklingen :-D Vi käkade lchfpizza med kebab, bacon, ädelost, lök och paprika..Blev riktigt gött med beasås på sen :-D Till det öppnade vi en flaska rödvin. Fredagsmys :-)

Vi bytte soffan mot sovrummet och sängen och kollade på en film som hette Mccanick , men den var då inge bra alls.. Rörig var den och funderar ni på den, så skippa den och ta en annan film istället.
Idag sov vi länge och sen drog vi oss i sängen.När jag skulle på toa funderade jag var vår prins var.Hittade honom på mattan i vardagsrummet njutandes av solen.. :)

En timme senare skulle jag hämta en sak och då hittade jag honom liggandes i köket för det var där solen var :)
Han e verkligen en riktig soldyrkare vår lilla prins :-D

Nu ska vi snart baka lchfsemlor för vi ska till Dannes syrra Fia och fika, men vi måste ju ha eget fikabröd med oss för vi vill inte fuska. 

Imorgon blir det Ikea med svärmor och jag har en liten lista på vad vi behöver.. Ska bli skoj att shoppa lite och umgås med henne:-D Har världens bästa svärmor :-D

Nä nu ska vi fixa med semlorna här :-)

Ha en trevlig lördag.. BAJ BAJ :-D 

Inga kommentarer: