tisdag 5 april 2011

Ofattbart :´(

Fick ett riktigt sorgligt samtal idag.. Fick höra att min kompis Pu dog idag :( Snacka om chock alltså.. Hela jag blev kall och det har nog fortfarande inte gått in i min skalle att jag aldrig mer kommer att få se dej snurra runt i din bil i Mora.. Du tutade alltid när du såg mig gå runt med vovvarna när jag bodde kvar i den lilla hålan.

Hoppas att du har det riktigt bra upp i himlen nu Pu.. Du åker säkert runt i nån fin jänkare, spelar rockabilly och du slipper definitivt din ständiga värk nu.. Du kanske t om hittar ett dansgolv där uppe så du kan rocka loss ordentligt..

Vi e många som kommer att sakna dej ska du veta.. Har så mycket roliga minnen från allt tok som vi har varit ute på genom åren.. Vi har ju känt varandra i bra många år.. Bara för några dagar sen skrev vi på Facebook och mindes tillbaka till Thunderwolf tiden efter att Janne hade hittat en affisch från den första festen som vi i Thunderwolf arrangerade. När du skrev till mej på fejans chatt så skrev du alltid RaggarUllis..
Vila i frid nu kompis!!!!

Eftersom du har flugit iväg upp till änglarna nu så passar den här låten bra..


Inga kommentarer: