måndag 4 april 2011

Trött i mössan


Så här sitter jag och gapar titt som tätt och har insett att det e nog fan bäst att krypa under täcket och sova alldeles strax.. Har ju öppningen på jobbet imorgon och det innebär att jag måste upp 05.20 :(((( Ogillas skarpt, fast jag slutar ju 15.00 och det e ju skönt :)))

Känns som jag kommer ett litet steg närmare mina nya mål för varje dag som går.. Små myrkliv blir det och jag väntar på svar från någon för att kunna ta nästa steg.. Hoppas bara att jag kan avslöja något inom någon månad iaf.. Hade varit riktigt skoj :-P Det blir jobbigt för er annars om ni ska behöva vänta ännu längre innan ni får veta något ;) Fan vad jag älskar att göra folk nyfikna :-D

Nä nu ropar sängen på mej.. Ullis kom och lägg dej ;)

En liten gonatt sång blir det..

Inga kommentarer: