söndag 24 april 2011

Påskhelgen!!

Jag åkte till Mora direkt efter jobbet på tisdag em pga att min kompis begravning skulle va på den 20:e april. Jävlar vad jag gruvade mej för den, men det gick bra.. Det var en jättefin begravning med Elvis musik som Peter i Larz Kristerz bjöd på. Fick träffa en hel hög med gamla kompisar. Det var kul att få träffa alla, men tråkigt att det var pga att en gammal kompis till oss skulle begravas :(

Efter begravningen bar det iväg till Annika på Klockarhagen där jag skulle bli bjuden på lite påskmat och några öl.. Det där med bara några öl sket sig totalt.. Vi satt uppe till 5 på morgonen och drack.. Vi spelade ett spel tillsammans med Alex, Marcus, Annelie och Sandra som hette Med andra ord.. Det var fan inte det lättaste att hitta på ett annat ord för det ordet man hade på den lilla lappen, när man druckit ett antal öl :-P
När vi väl kom i säng fick jag sova bara 4 timmar pga att Alex och Annika kom in i mitt rum med en katt i högsta hugg som höll på att föda.. Katten lade dom bredvid mej i sängen och där låg jag och fattade noll.. Snacka om att det var kaos hos Annika..haha
Sedan bar det iväg till Åsa i Fu där jag tillbringade några timmar, men var ju lite väl seg så vi kom överens om att jag skulle komma tillbaka på lördagen och sova över..

I fredags cyklade jag till Tomtebo och hälsade på min farbror och Cattis.. Min kusin Tommy var där oxå med sin familj.. Vi drack en öl, pratade och kollade på Talang.

Igår tog jag hand om min goa brorsdotter Saga några timmar.. Var skoj att få ha henne för mig själv en stund eftersom jag så sällan träffar henne. Det gick jättebra och hon var så snäll.. :-D
Vi gick och hälsade på Bettan och Elin i några timmar.
Sen fick jag skjuts ut till Åsa och där åt vi grillat och hade det gött.. Kom hem till mina päron vid 14,30 tiden.

Nu bär det ner till källaren och ska kolla efter om det e nåt jag saknar och behöver få hem till Sthlm. Min farbror och Cattis har lovat att ta med det nästa gång de åker neröver för att hälsa på min kusin Daniel och hans familj..

Hoppas alla har haft en bra påsk :-D

P.S Måste bara få säga att dom där Onepiece som en del folk går ute med ser förjävligt ut.. Hur kan något sådant elände ha blivit modernt?? Ser ju ut som dom glömt hoppa ur sin pyjamas :((

Inga kommentarer: