söndag 3 april 2011

Söndag....

Idag har det inte hänt mycket alls.. Sov till 11 och det var riktigt jävla skönt :))
Ska väl ta itu med den rena tvätten snart.. E expert på att låta tvätten ligga kvar i Ikeasäcken istället för att vika ihop och lägga den i garderoben.. Tänkte jag skulle göra ett försök att skärpa mej på den punkten nu.. Lite tråkigt att se den där blå säcken i sovrummet hela tiden :(

Igår var jag inne i stan med min kompis Sofie och det blev en heldag.. Sprang i affärer och käkade en vända.. Kul hade vi iaf.. Hittade en parfym som jag ska ta och köpa sen.. Luktade helt underbart.. Kärlek vid första lukten kan man säga ;) Lägger väl in en bild på den :)

Har nyligen klippt mej och efter det så slängde jag i en ny färg som e snäppet under svart.. Vill inte ha helsvart hår. Det röda lyser igenom lite så när solen skiner så ser det riktigt häftigt ut :-P Har fått jättemycket komplimanger för det och det känns så bra :))
En sak som retar mej bara e att jag aldrig får till frisyren som frisören fick.. Varför får man aldrig det??? Det ser ju sååååå jävla lätt ut när han/hon fixar till den..

Kan ju berätta att jag har lite saker på G just nu.. Det jag kan säga rakt ut e att jag ska fixa en halvsleeve på min vänstra arm.. Ni som inte har sån koll på vad det e, så betyder det att jag ska tatuera halva armen..I old schoolstil och Anna som ska tatuera mej har lovat att hon ska trolla in mina teatermasker så det inte ser dumt ut.. Jag litar helt och fullt på henne :-D Hon gjorde ju min rockabillykatt på benet och den blev ju så satans snygg.. :-D

De andra sakerna får ni vänta med att höra tills jag vet att allt e klart :-P Så nu får ni va nyfikna.. Vet inte hur lång tid det kommer ta heller.. Sug på den ni :-P

Eftersom jag har snöat in totalt på Sister sin så lägger jag in en riktigt bra låt med dom som avslutning :-D

Inga kommentarer: