tisdag 22 januari 2013

Ytterligare 2 cm borttrollade :-D

 Japp så visade måttbandet igår när jag mätte mej :-D
Hade ju kunnat vara mer, men man får väl vara nöjd ändå.
Det har alltså blivit 5.5 cm på två veckor :-D
Vi har tagit mod till oss och börjat baka matbröd. Det blev riktigt gott tycker både jag och älsklingen :-) Här e två bilder på bröd som vi hunnit baka hittills!! Passar på när snurret i skallen inte e lika intensivt som det brukar vara.
Vi har även gjort negerbollar ( Ja det heter så, vad ni än tycker)















och chokladbiskvier som blev förbannat gott :-) Tur nog e dom så mastiga att man inte kan svulla i sig dom, utan man tar en eller 2 stycken och sen e det bra. Perfekt för mej :-) Tycker det e bra att man kan njuta lite trots att man kör en diet.


















Var hos öronläkaren idag och hon kom fram till att min yrsel inte beror på öronen. Hon har skickat remiss till röntgen så jag får genomgå en datortomografi för att utesluter tumörer och annat skit. Tro vad jag har råkat ut för egentligen ???
Har även varit och tagit cellprov idag. Passar på när jag e sjukskriven. Svårt när man jobbar och dom har drop in tider som inte passar ihop med arbetstiderna.Skriver inlägget från mobilen idag för det går inte att lägga in bilder på bloggen med datorn just nu :-(

Ha det så bra nu :-)

Baj baj

Inga kommentarer: