tisdag 29 januari 2013

Midjan fortsätter minska :)+ datortomografi imorgon :(

Igår hade ytterligare 2.5 cm försvunnit från min midja när jag mätte mej :) Nu har jag blivit av med sammanlagt 8 cm på 3 veckor och mer ska det bli :) Jag ska vara redo för beachen 2013 :-D

Imorgon blir det datortomografi för min del.. Tröttnade på att vänta på kallelse så jag ringde röntgen själv och fick som tur var, tid redan imorgon 14.50 :-D Det verkade inte som dom ens hade skickat en kallelse till mej utan hon kollade upp en tid bara för att jag ringde.. Vad fan tänker dom med? När det gäller röntgen av huvudet, så borde dom ju fatta att man e orolig.. Alla möjliga tankar har snurrat i skallen.. Som t ex hjärntumör... Man vill ju få en tid så fort som möjligt så man får veta läget!!
Jaja nu har jag en tid iaf och på torsdag ska jag till vårdcentralen och träffa min husläkare som får fortsätta ta reda på vad det e för fel på mej... Kan ju inte va riktigt att ha yrsel i nästan en månads tid`????Nåt e det som inte stämmer :(

Nu slutar jag för idag.. Har inte haft någon bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Baj baj

Inga kommentarer: