lördag 2 februari 2013

Beroendeframkallande :-P

Tog mej i kragen och gick till bibblan och lånade en bok som så många på fejan har skrivit om... Fick ju lov att se vad alla läser så intensivt :-P

Jag började läsa och blev helt fast..Man kan verkligen kalla det tantsnusk, för jävlar va mycket sex det var i boken :-P Har läst ut första delen nu som finns på bild här bredvid. Står i kö på bibblan för att kunna läsa del 2 Femtio nyanser av mörker :) Hoppas det inte dtöjer för länge innan jag får ett sms att jag kan hämta den :-P



Här i veckan upptäckte jag att jag har gått med helt fel BH storlek i alla dessa år.. Jag har haft rätt när det gäller omfånget, men kupstorleken har varit åt helvete fel.. Här har man gått med D kupa hela tiden tills jag gick in på Body Co!!! Där fick jag hjälp av en i personalen och det slutade som sagt med jag nu bara har en enda bh som passar perfekt... Får köpa fler när jag har fått en riktig lön!!!
Den här köpte jag för 179 spänn :-D
Den hade kostat 579..
Snygg e den ju oxå !!
Nu finns min storlek uppskrivet i affären, så min älskling kan överraska mej med nån snygg bh om han känner för det ;-)Perfekt tycker jag :-D

Nu ska jag slappa lite här i soffan.. Älsklingen e på hockey just nu..






Baj baj :)


Inga kommentarer: