fredag 8 februari 2013

Blir så förbannad :(


Idag på jobbet så dök det upp ett sms i mobilen från bibblan.. Det stod att boken jag väntade på hade kommit in..Jag blev överlycklig :-D Jag tog tåget in till centralen och sen bussen till centrum där älsklingen stod och väntade.. Vi gick till bibblan och letade reda på boken.. Vad e det då jag ser??? Jo fanskapet som hjälpte mej att boka boken Femtio nyanser av mörker (trodde jag) Hon hade istället bokat den första boken som jag redan hade läst :( Då brann jag av och sa både det ena och det tredje (typiskt mej :-P).. En tant som jobbade där fixade bokning på de två sista delarna av serien och gjorde även så jag slipper betala bokningsavgiften som tillkommer när man väntar på böcker.. Det var ju snällt iaf, men jag e jävligt besviken att jag får lov att vänta ännu längre på  :(


Lässugen som jag e så fick jag ju lov att hitta nån annan bok i väntan på tantsnusket..Hittade den här istället .. Den verkar rolig och bra.. Hoppas den e det :)

Nä nu ska jag mysa med älsklingen :-P

Baj baj!!!

Inga kommentarer: