torsdag 21 februari 2013

Biljetterna is in da house :-D

Japp nu har jag skrivit ut biljetterna till Iron maiden och Crashdiet på jobbet :-D Redan på på onsdag nästa vecka e det dax för Crashdietkonserten :-D Längtar !!!!!!

Kom hem från jobbet och fick kycklingfilé med sallad och mangoraja :) Skitgött alltså :)
Älsklingen e bäst.. Han lagar så jävla god mat.. Han misslyckas aldrig med maten kan jag lova :-D

Har egentligen inte nå mer att berätta idag...
Trött e jag med :-P Jag e då in och skriver lite iaf :-P

Gonatt ;)

2 kommentarer:

Lennart Johansson sa...

Äh vafan nu vart jag själv riktigt sugen på att än en gång se Iron maiden!

Jag tänkte höra med dig Raggarrullis om du möjligen skulle kunna lägga till vår hemsida www.parfymportalen.se under din spalt "länkar du gärna besöker". Vi har gjort en sajt som samlar in billiga parfymer från flera olika webbtuiker. Vi jobbar hela tiden för att få in fler parfymer. Om du gillar den skulle det vara riktigt schysst! :D

Raggarullis sa...

Ja dom e så kung live :-D Får inte nog av dom :)

Har spanat in sidan nu och klart jag kan lägga till den bland länkar jag brukar besöka.. Fast jag saknar Laila Bagges parfym.. Eller e det jag som e blind??