måndag 18 februari 2013

Muskelbristning!!

Muskelbristning vid revbenen e domen jag fick av en läkare idag.. Vinterkräksjukan kan ställa till med andra saker med tydligen :( Fick även veta genom brev att mitt cellprov som togs för några veckor sedan var normalt så där har man inget att oroa sig för.. Skönt det.. Hade bara fattats att det skulle jävlas med mej oxå..

Tro när mina glasögon dyker upp då?? Har väntat i över två veckor nu.. Ringde optikern och leverantören var tydligen försenad :( Not kul alls!!!!!!!!!!!!!! Vill ju ha dom nu så jag kan börja se igen.. En ny värld kommer ju öppna sig för mej då!!

 


Nu väntar jag på att Familjen annorlunda ska börja och sen blir det Dicte :-D En helt vanlig måndagkväll i vårat hem :)





Ha en trevlig måndag kväll !!

Baj baj :)

Inga kommentarer: