söndag 17 februari 2013

Vilket år ....

det kommer bli... Ett riktigt konsertår :-D
 Kollade upp Grönans konserter nyss och jag upptäckte att Sabaton, Whitesnake och 3 doors down ska spela där i sommar :-D Vi får se många bra band :-D
Klart man ska se dom oxå :) LOVELY :-P




Nu ligger älsklingen däckad :( Jag vaknade av att hela sängen hoppade pga hans feberfrossa.. Stackarn mådde illa med, så jag gick upp och fixade fram en hink med vatten i utifall det skulle komma ut bägge ändarna.. Han fick alvedon och sen somnade han om.. Än har han inte spytt och han fick gröt till frukost för nån timme sen... Nu ligger han i soffan och sover och jag sitter i andra soffan och kollar på tv.. Själv mår jag fortfarande lite dåligt och stannar hemma en dag till från jobbet!!! Jag kan varken hosta, nysa eller skratta utan att det hugger i bröst och rygg :( Jävla kräksjukan :(

Baj baj :)



Inga kommentarer: