tisdag 19 februari 2013

Renbäddad säng :-D

Finns det nå bättre än att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng???? Nope inget slår den härliga känslan :-D Ligger nerbäddad i sängen och kollar på Maria & Mindy tillsammans med min älskling. Riktigt mysigt e det. Maria E väl en härlig människa :-) Sävlig och driver med sig själv :-) Mindy verkar va en rolig prick med alla sina roliga miner :-P

Har organiserat både mina och älsklingens garderober idag!! Rensat och hängt in våra nya kläder :-) Jag vet att min ordning kommer hålla i sig, men hur blir det med älsklingens garderob tro ;-) Det får vi minsann se :-P Eller hur älskling ??? ;-)

Idag har vi hittat en varsin väst inför våren :-) Hans e grå för 200 spänn och min e vit och gick på 300 spänn pga huvan med lite pälsludd. Billigt ändå tycker jag :-D Knäpper kort på dom nån dag så ni får se !!

Nu ska jag ägna mej åt älsklingen :-D

Gonatt

Inga kommentarer: