lördag 9 februari 2013

Helg :)

Lördagen har bestått av tvätt och handling än så länge.. Mellan maskinerna har jag läst Martina Haags bok ( som jag alldeles snart läser ut) Läser böcker väldigt snabbt om man säger så..
På vägen till Willys så pep det till i luren och nu har min bok Femtio nyanser av mörker kommit in (förhoppningsvis, för man kan tydligen inte lita på bibblan efter igår).

Nu är vi mätta efter tacopajen som älsklingen gjorde igår.. Den räckte idag med :-D
Perfekt när vi har haft fullt upp med tvätt och handling.. Saknade lite rött vin till bara!!

Älsklingen kollar på hockey nu och jag ska bädda ner mej i soffan och läsa klart boken... När tvätten e uppe i lägenheten igen, ska vi fortsätta kolla på Django unchained som vi började med igår... Tyvärr var jag så jävla trött efter jobbet, så jag orkade inte se klart den igår :( Verkar riktigt bra iaf :)


Nä nu ska jag börja läsa igen..

Baj baj :)

Inga kommentarer: