söndag 24 mars 2013

Firar :)

Japp vi firar 1 årig förlovningsdag idag :-D Jävlar vad tiden går snabbt :-P Man hinner ju knappt med i svängarna!! Vi ska fira genom att laga nå gött till middag + att svärmor kommer hit och vi ska fira hennes födelsedag i efterskott.. Då blir det även en kladdkaka alá lchf *mumsfillibabba*
 
I fredags efter jobbet så hoppade jag av i Östertälje och gick hem därifrån.. Det tog en kvart från Östertälje till Konsum där jag sprang in och handlade lite på vägen hem.. Var tydligen snabbt enligt älsklingen :-D Vägen från Konsum och hem glömde jag ta tiden på.. Imorgon ska jag ta tid igen och se vad tiden blir då utan några pauser :-P Den här veckan har jag gått sträckan Östertälje- hem 3 gånger..
 
Kom iaf hem till en till en tom lägenhet då älsklingen var och fixade till en tatuering som gjordes när han var yngre och den blev helt fucked up.. Nu e den på väg att bli riktig snygg :)
Vår vän Fia kom lite senare och runt 20 tiden kom älsklingen och Ken ( som tatuerade) hem också.. Det blev lite fest och det kändes igår.. Var lite bakis :-P
 Lite jobbigt, eftersom jag skulle sitta hos frissan i några timmar och färga + klippa håret :-P Överlevde det iaf :-D
Så här blev resultatet och det e första gången som någon får se kort på mej med brillorna på :-P
Jävligt ovant att se kort på sig själv med brillor.. Har ju inte riktigt vant mej än och har lyckats glömma att ta på dom på morgonen så jag har fått vara utan på jobbet :-P

Nu ska jag ägna mej åt älsklingen :-D

Baj baj:)

Inga kommentarer: