måndag 18 mars 2013

Träning!!!

Ja idag har jag äntligen kört igång med min träning och det innebär att jag hoppar av i Östertälje och därifrån går jag hemåt.. Har sån tur att älsklingen oxå vill komma igång med träningen, så han kom dit och mötte mej med mina gåstavar och sen tog vi sällskap hemåt.. Det känns redan att man har använt stavarna och imorgon lär det dyka upp en härligt jobbig träningsvärk :-P
Den här träningen ska vi köra varje dag nu för jag måste vara fit for fight i slutet av maj när vårruset går av stapeln.. E nämligen anmäld dit genom jobbet :) Man måste ju ha nå mål att sträva efter och då kommer det kanske gå undan med borttrollandet av resterande centimetrar som jag vill bli av med :) Just nu tycker jag att det går trögt att trolla bort dom :(

Ska även komma igång med annan konditionsträning som vi har på ett Xbox spel med självförsvarsträning.. Har flera mål med träningen och jag längtar verkligen till det största målet går i uppfyllelse :)

Nu ska jag ägna mej åt älsklingen och vi ska kolla på Familjen annorlunda och Dicte som vi brukar göra på måndagar :)

Baj baj :)

Inga kommentarer: