söndag 17 mars 2013

Skön helg :)

Älsklingen tvättade i fredags och det innebar ju självklart att vi slapp tvätta igår.. Älsklingen fick tag i biljetter till matchen mellan SSK och Rögle så vi drog dit och glodde på den och vi fixade lite cider innan matchen :-D  Gött som fan i solskenet kan jag säga :-P
 

Efter matchen fixade vi lite sallad från pizzerian Rimini som har asgod vitlökssås.... Man får inte nog av den såsen kan jag lova :) Gött var det med lite sallad och sen slängde vi oss i sängen och kollade på filmen Trade of innocents som var riktigt jobbig att se pga alla äckliga pedofiler.. Tycker synd om barnen som blir sålda av sina föräldrar till såna äckel för att de ska klara av ekonomin :´(
 
Nu sitter jag i soffan och skriver bloggen medan älsklingen fixar sin frilla och det kan ta en jävla lång tid kan jag lova ;) Vi e på väg till hans mormor som fyller år idag.. Vi ska fira henne lite :-D
 
Längtar till lördag nästa vecka då jag ska till Salong Alberto och klippa,färga och slinga håret igen :) Min frissa e så jävla bra och jag rekommenderar er att gå dit :) Billigt e det oxå.. 230 spänn för en klippning :)
 
Nu ska jag fixa  klart här innan vi ska åka..
 
Baj baj :)
 
 

Inga kommentarer: