tisdag 4 maj 2010

Jodå jag lever..

men har inget internet just nu... Får inte igång det i min bärbara där hemma och jag håller på att bli tokig över det :( Snacka om att man e handikappad utan internet.. Sitter på rasten och passar på att skriva några rader.. Förra veckan var det ju flytt för min del och nu har jag äntligen fått iordning hemma.. Fast jag har inte hunnit hänga upp mina egna gardiner än, men hinner väl det oxå framöver..

Idag har vi teckenkurs så jag slutar inte förrän 19,00 ikväll och imorgon har vi föräldramöte och då slutar jag inte förrän 19,30.. Ibland funderar man om man inte lika gärna kunde ha ställt hit en säng, för det känns som man e här för det mesta ändå.. Tur att man trivs med jobbet för annars hade det ju blivit riktigt jobbigt..

Nu ska jag sätta mej och slappa dom sista tio minuterna.. Får väl se när jag skriver igen.. Det visar sig. Ha det bäst!!

Bye

Inga kommentarer: