lördag 8 maj 2010

Regnig dag....

Jag stack iväg till Haninge en vända idag och köpte en längre nätverkskabel... Ja ja jag vet jag borde skaffa trådlöst nätverk, men har inte gjort det än.Hinner väl med det tids nog antar jag. Anser mej inte ha nån vidare brådska med det.. Blev lite mer shopping medan jag ändå var i farten.. 5 Tröjor hittade jag :) Det behövs alltid!!!

Ikväll har jag roat mej med att prata i telefon med en kompis från Mora, som jag inte pratat med på länge.. Det var riktigt skoj :-D
Vi avverkade en och annan timme i luren kan jag lova!!Vi ska hitta på nå skoj på midsommar.. Kan ju alltid hoppas att vi får chaffis i hennes jänkare!!! *håller tummarna* Lite vin har det blivit oxå :-P Någon långpromenix har det inte blivit pga regn, men vi får hoppas att det e bättre väder imorgon!

Kollade Moonshines hemsida ikväll och såg att John Lindberg trio ska spela på klubben den 4/6 och den 5/6 spelar Dreadnoughts och Crazy Cavan :-D Snacka om att det e självklart att jag ska dit och rocka den helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





2 kommentarer:

Mia S sa...

Hej hej.. kikar in ...Kraaaam !

Raggarullis sa...

Hejsan :) Hoppas allt e bra me dej?? Kraaaaam!!!