lördag 29 maj 2010

Mustasch och Face to face:-D

I fredags var jag på Grönan och kollade på Mustasch.. Jag älskar ju hårdrock och Mustasch e så jävla härliga att lyssna på.. Va rolig Ralf e egentligen och hans göteborgska e så härlig att lyssna på..
Här kommer lite bilder från konserten :)

Gitarristen firade sin födelsedag på scenen så vi sjöng "Ja må han leva" för honom..
Ralf berättar att trummisen ska gifta sig på scenen..
Här e det klart och trummisen e en gift man..

Jag längtar tills den tolfte juni då jag får höra dom igen på Stadion :-D
Mustasch e nämligen förband till Kiss då.. Även Europe som jag aldrig har hört live tidigare.

Ikväll har jag varit på nattklubben Pure och lyssnat på " David Larsson" som skrivit boken Jag är wanted.. Det blev en riktig bra kväll, precis som jag trodde.. Han var jättetrevlig och han kände igen mej när jag kom fram med boken som jag ville ha signerad.. Det trodde jag aldrig att han skulle göra. Kul att träffa dej "David" :)
Jag drack några öl och pratade med en tjej som oxå kände igen mej från "Davids" sida på Facebook..Kul att träffa dej Marie :)
Knäppte kort med mobilen, men orkar inte trolla dom till datorn så det blir inga kort från Face to face inatt..

Stannade inte kvar så jävla länge eftersom jag inte gillar techno så speciellt mycket nu för tiden. E ju mest rockabilly och hårdrock som gäller för min del!!

Nu ligger jag här i soffan och mina fötter håller på att dö.. Satan i gatan va stövlarna tog död på mina fötter :( Jag lovar att dom kommer att få semester under en längre tid nu. Kommer ju få ont i fötterna bara jag tittar på dom där stövlarna.. Vägen från stationen och hem till mej som i vanliga fall tar ca 10 minuter tog säkert en halvtimme inatt..

Nu blir det gonatt från mitt håll.Skriver mer en annan dag..

Inga kommentarer: