tisdag 11 maj 2010

Längtar....

efter kryssningen på fredag som jag ska iväg på :) En annan sak jag ser fram emot e alias David Larssons föreläsning den 29:e maj.. Fixade biljett idag och det ska bli så kul att höra om prata om det hans kriminella liv som han har lämnat bakom sig nu...Nu gäller det bara att hitta till Pure där föreläsningen kommer att vara..Jaja än finns det tid att hitta dit :)

Idag har vi haft teckenkurs igen och jag har faktiskt lyckats lära mej hela handalfabetet.. Det trodde jag aldrig att jag skulle fixa.. Nu gäller det att komma ihåg det oxå.. Har legat och kollat på Desperate housewives nu och ska kolla på Cougar town och sen blir det sängen känner jag.. Öppnade ju 7 i morse och det känns nu..

Imorgon e det sista arbetsdagen den här veckan.. Blir alltså ledig i 4 dagar nu och det kommer bli så skönt :-D

Gonatt........................

1 kommentar:

Mia sa...

Hallå hallå... gissa vem som gör tumme upp här och där ?
Moi...!
.. för det tar så lååååång tid att ladda upp kommentarrutan, men i dag gick det ganska fort.

Sov gott och kram från fd hyrestanten !