lördag 15 maj 2010

Missade... :(

kryssningen som jag hade sett fram emot så förbannat pga att jag åkte på magsjuka :( Usch och blä för den skiten.. Idag mår jag bättre och har faktiskt vågat äta.. E lite feg när det gäller att äta efter magsjukan e slut.. Man vet ju aldrig om man får behålla det man äter eller inte och spy igen det vill man ju inte..Hoppas det dröjer år och dar innan jag får det där eländet igen..

Nu över till något trevligare och det e att solen skiner idag :-D Fan så underbart..Ska ut i och njuta av solen nu..

Nu börjar det närma sig den 12 juni och vad e som händer då då tro?? Jo jag ska ju faktiskt kolla på dom här gubbarna :-D



Tar en till låt medan jag ändå e igång!!



Fan va skoj det ska bli att få se dom en andra gång.. Såg dom ju i Globen -99 tillsammans med Malin och det blev en resa som vi aldrig kommer glömma.. Inte bara för att konserten var så bra utan det blev ju lite tok oxå som det alltid brukar bli när hon och jag e i farten :-D

Inga kommentarer: