söndag 15 juli 2012

Filmtips & Besök i Trosa....

Verkar va svårt att skärpa sig när det gäller att skriva här inne :-P Jag lovar och lovar att jag ska bättra mej, men inte blir det nå bättre :-P Kan skylla på att tiden inte finns ibland..
Jag och älsklingen har sett ett gäng bra filmer som e baserade på Liza Marklunds böcker.. Se dem ni med.. Riktigt bra e dom trots att vissa saker från böckerna inte e med i filmerna.. Har ju läst alla böckerna så jag vet vad dom har missat, men allt får ju inte plats i en film heller så.. Blev då inte besviken på filmerna som jag brukar kunna bli när jag läst böckerna innan..

Här e filmerna som vi sett...


 Har ju sett de gamla Liza Marklund filmerna oxå med Helena Bergström, men de är inte alls i samma klass som de nya :)

I torsdags åkte jag och älsklingen till Trosa och hälsade på hans farsa.. Vi hade det riktigt mysigt i det fina vädret.. Det mullrade lite då och då, men något regn dök aldrig upp som tur var :) Vi var och kollade på fina bilar som mullrar gött i hamnen.. Då myste jag när jag fick höra en massa V8or :-P

Vi passade på att shoppa lite linnen och byxor i hamnen.. Hur sköna linnen som helst :)
Älsklingen med nya shortsen som jag tyckte att han skulle ha :)


Jag och älsklingen vid Trosa ån :)

Vi inne på puben :)

Nu bär det iväg till tvättstugan.. Ska inte lova att jag ska skriva oftare nu ;) Bye bye





Inga kommentarer: