söndag 29 juli 2012

Söndag och sista semesterdagen :´(

Idag trodde vi att vi skulle tvätta, men jävlar va fel vi hade.. Vår tvättid var nämligen igår :( Vi bokade en ny till onsdag istället, för vi hade självklart sån otur att det inte var ledigt idag...


Istället blev det lite shopping i centrum för oss.. Älsklngen fick 3 tröjor för 236 spänn på Dressman :) Riktigt snygga tröjor hittade vi :)


Jag fick lite fler linnen, rättare sagt 6 stycken för 250 på Kappahl :)Hade tur eftersom man fick ta 3 och betala för  2 :-P
Som ni ser så blev det inte mycket svart.. Försöker köpa lite andra färger oxå :-P

Sen hittade jag en julklapp på In & Finn åt min lilla brorsdotter Saga. Nämligen denna här :-D Lite suddig bild kanske, men men det får duga!! Till Elias hittade jag en prinsram till på Dollarstore i Mora.. Fast den har jag ingen bild på.. Den ligger kvar hos mina päron i Mora eftersom jag tyckte det var onödigt att släpa den fram och tillbaka mellan Mora och Södertälje..







I fredags blev det ju lite shopping med min svärmor och då hittade jag kuddar med amerikanska flaggan :)
Tyckte dom passade bra tillsammans med kuddarna med frihetsgudinnan på :-D


Igår såg vi en riktigt spännande film.. 
Man levde sig in i filmen helt och hållet..


En sista sak idag.. Jävlar vilken varm lägenhet vi har.. Kolla på vår termometer.. 
Kan inte direkt påstå att man fryser i sovrummet ;)Det e snarare rena rama bastun..  Inte kan vi ha sovrumsfönstret öppet heller för då blir vi ihjälgasade eftersom det e värsta trafiken utanför.. Balkongdörren som e mot gården går däremot att ha öppen som tur e...

Nu ska vi göra en inventering av kyl och frys och sen sticka iväg och handla en vända..
Ha en bra söndag!!

Inga kommentarer: